Povestea unui fan (VIDEO)

10489009_747696571942866_1875388100_n“Pai…cum sa incep, cum sa pun in ordine ceea ce-mi trece prin minte cand ii aud doar numele acestui artist minunat.. Adica, pasiunea pentru James creste din ce in ce mai mult pe zi ce trece. Pur si simplu, ma inspira, ma fascineaza, ma face sa zambesc indiferent de cum ma simt, doar prin existenta lui. Are acel ceva care te vrajeste :)) Really. Sincer, cand stau sa ma gandesc pentru o clipa, nici nu stiti cat de mult imi doresc sa-l pot intalni in aceasta viata! Aceasta dorinta creste din ce in ce mai mult. Deci, mai precis, din prima clipa cand l-am vazut in filmulet pe youtube am ramas ‘woow’, iar apoi am inceput sa vizionez cat mai multe videoclipuri in care apare. Pur si simplu este idolul meu si asa va ramane, simt asta, nu stiu exact de ce, dar am un ‘feeling’ care imi sopteste ca da! Ba chiar ma gandesc sa-mi tatuez numele lui la incheietura mainii ca atunci cand voi fi mai mare sa-mi amintesc de toate manifestarile si feeling-urile alaturi de el, dar din pacate, virtual. “

-spune Andra, o prietena minunata, care, in ciuda acestei aprecieri care poate pentru unii este deranjanta, este o persoana calda, cu capul pe umeri, minunata. Saptamana asta am ajutat-o sa isi arate admiratia fata de James Arthur printr-un video, in speranta ca insusi James va viziona acel filmulet, iar fanii lui vor simti acelasi lucru ca si ea.
Nu cred ca mai este cazul sa vorbesc, videoclipul va vorbi de la sine :  https://www.youtube.com/watch?v=TuLn4BFHiLs
sau aici! (nu uitati sa vizionati in HD)

Ma duc sa ma pregatesc pentru ziua mea (a fost pe 30, o fac astazi), fiti la curent cu tot ce se intampla pe pagina de facebook a blogului, aici : Andree Michelle’s Blog
Ne citim curaaaand!
This entry was posted in Projects and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment