#PromNight Article I : The Outfit

 

(Click aici pentru a asculta melodia mea prefarata in timp ce citesti)

 

RO:  Joia trecuta am avut mult-asteptatul banchet, unde m-am simtit minunat! Deocamdata nu voi dezvalui foarte multe, deoarece va mai urma un articol special (pe care il voi scrie cu mai multa inspiratie decat acum), un articol in care pur si simplu voi da tot, voi scrie ce au insemnat pentru mine acesti ani si probabil ma vor insoti cateva lacrimi. De ce lacrimi? Fiindca abia acum realizez ca am petrecut momente de neuitat alaturi de colegii mei minunati (pe care imi vine sa-i iau intr-un sac si sa-i duc la liceu,in aceeasi clasa cu mine, din nou), dar de asemenea momente frumoase alaturi de profesorii pe care i-am avut in acesti ani, deoarece au fost mai mult decat buni: Mi-au fost in primul rand prieteni. 

  Sa nu ma mai lungesc, in acest articol va voi arata tinuta mea pentru banchet (tin sa precizez ca am fost foarte multumita de rezultatul final), o tinuta pe care o puteti avea si voi pentru o ocazie speciala. 

  *La sfarsitul articolului veti gasi de unde imi puteti achizitiona ‘tinuta’.

 


EN: Last Thursday I had the long-awaited prom, where I felt great!  For now I will not reveal too much,because I’m going to write a special article (I’ll write it with more inspiration than now), an article where I’ll say everything! I will write what they meant to me all these years and probably some tears will be around me. Why? Because now I realize that I spent unforgettable moments with wonderful colleagues (which I wanna take them in a bag and take them to school in the same class with me again), but also beautiful moments with teachers that I had in these years, because they were more than good: they were friends first.
  Now, I want to show you my outfit for the prom ( #promnight) (I must say I was very happy with the final result; you know, the dress with the necklace,shoes,the hair and the nails). This outfit you can have it very easy, for a special ocassion.

*At the end of the article you will find where you can purchase my outfit/

 

-the dress

-the hairstyle

-the nails

                                                                           

-the clutch

-love the back of the dress

 

And… me!

 

 

I was wearing: 

 

H&M dress

-G.A.Clutch

Totul despre gablonturi accessories

-Aliss leather shoes

 

Poza zilei : 

 

 

 

Prom Look

 

Nu uita sa dai like paginii blogului meu : Andree Michelle’s Blog

Ne revedem la urmatoarea postare! Kisseees!

This entry was posted in Outfits and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment