O ZI “MINUNATA”

Click AICI pentru a asculta o melodie ce se potriveste perfect articolului

Dupa o dupa-amiaza prea furtunoasa pentru luna iulie, am hotarat cu Andrée sa iesim putin la aer, mai exact la o terasa cunoscuta din oras. Pe la ora 8 fara 10 ne-am intalnit in locul propus si ne-am asezat pentru a ne hotari ce vom comanda. Fix in momentul in care ne-am pus gentile pe scaun chelnerita localului, o persoana cu ochi caprui si cam blondina, a venit catre noi, iar in loc sa ne aduca un meniu (localul fiind cunoscut pentru deserturile pretentioase ce le prepara), ne-a intrebat brusc “Ce doriti?”. 


Va inaginati ce fete am facut, cred ca am stat o jumatate de minut fara sa zicem nimic, iar dupa ce a plecat si a venit din nou sa ne intrebe ce comandam, i-am raspuns clar “Un meniu”.

Dupa ce am rasfoit paginile meniului, ne-am hotarat sa ne comandam doua milkshake-uri de ciocolata, insa spre dezamagirea noastra, nu aveau de ciocolata. (ce restaurant nu are ciocolata?!)

In final ne-am comandat unul de vanilie si a fost chiar bun. 

Insa ziua noastra “minunata” nu se terminase nici pe departe. Andree incepuse sa rada din senin si sa incurce cuvintele (cred ca i-au pus ceva in bautura), iar eu radeam la randul meu de ea -partea asta a fost mai faina caci am avut parte de amuzament. In caz ca va intrebati care din noi e Andrée, ea e :

Dupa cateva momente normale, in ciuda localului cu aranjament modern, aparent pretentios, am observat speriate un paianjen ce ne facea oarecum cu mana de la inaltime, deasupra mesei noastre. Cobora pe panza, se dadea in stanga si in dreapta, iar noi, ca orice om, ne feream de el dandu-ne scaunele mai in spate putin sau prin gesturi din maini. (Va imaginati ca lumea de la celalalte mese nu zareau paianjenul, avand o dimensiune relativ mica, cel mai probabil spuneau ca…avem probleme, stiti voi – dinalea cu capul)

Dupa plecarea paianjenului (in geanta unei doamne, credem noi), am hotarat sa cerem nota de plata si sa plecam. Andree i-a spus chelneritei blondine sa vina la noi, iar ea a aprobat printr-o miscare din cap. Ghiciti ce! Ne-am pierdut rabdarea in cele 15 minute in care am asteptat-o, asa ca am mers inauntru si am platit. 

 Ei bine, de o astfel de zi am avut parte. Iar noi cautam doar relaxare..

Ziua voastra cum a fost? 🙂

 

This entry was posted in Intamplari and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a comment