Tasty & Good

 

Zilele trecute am facut un suc natural (la storcator) de capsuni, dar si citrice. Iata cum a inceput totul:

Tot imi lua mama capsuni fiindca sunt bucuria tuturor, iar eu mancam, insa doar cateva (imi plac foarte mult),fiindca de obicei nu sunt cu deserturile, insemnand fructele (exceptand merele) & prajituri. (niciodata nu termin o prajitura)

Ma gandeam ce sa fac cu frumoasele capsuni ce stateau coapte si mari in frigider, parca sa-ti fie mai mare pofta de ele, dar degeaba pentru mine, fiindca mancam doar 3-4. 

(Inainte sa continui, hai sa-ti arat cateva poze, ca sa nu povestesc degeaba)

Nu voiam sa se strice, asa ca m-am gandit cum / cu ce as putea sa le mananc. Iar acum dovada ca sunt chioara : desi priveam storcatorul, nu-l vedeam / nu ma gandeam ca ar fii o varianta, pana cand mi s-a aprins beculetul. In schimb, mai aveam doar 5 capsuni, si voiam sa fac ceva suc. (u know, doar imi fac suc, nu sirop sa beau o gura) deci m-am gandit cu ce ar merge ca sa se faca mai mult suc. Dupa creativitatea si gandirea dezvoltata pe care o am (mai mult creativitatea), m-am gandit ca ar merge cu citrice, si nu cu mere, morcovi,etc. Am incercat, si vreau sa va spun ca rezultatul a fost delicios de BUN ! Pur si simplu, a fost combinatia perfecta, de aceea simt nevoia sa impartasesc cu voi aceasta micuta reteta, pe care o puteti face foarte usor, si pe care mi-ar placea mult sa aflu daca v-a placut la fel de mult cum mi-a placut mie! 😀

Combinatia de capsuni, grapefruit si portocala (doar 1) se potriveste perfect! Adica, iese un gust asa de bun, de zici ca a fost facut tot sucul din capsuni! Eu una, mi-am gasit sucul homemade preferat : acesta!

 

Iata ce usor se poate face:

Ai nevoie de : 

– 6-7 capsuni

-o portocala 

-un grapefruit 

(puteti dubla cantitatea pentru mai mult, mie mi-a iesit pentru un pahar mare)

 Apoi, bagati la storcator si .. Ta-Daam! E gata! 

 

Huh, atat am vrut cu nerabdare sa va spun, acum ma bag la somn, caci maine am simulare de Cambridge! 

Pe alta data, cititori dragi! :* 

 

 

This entry was posted in Retete and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment