O zi alaturi de noi

V-am spus cat de mult ne plac salatele? Din cate imi amintesc ..nu. Ei bine, aflati in acest articol ca avem de gand sa incercam aproximativ toate salatele de la un restaurant, deoarece ne plac in general. Si sunt asa bune, te saturi repede, de ce nu ai alege o salata in loc de pizzaE fresh, perfect pentru vara!

Zilele trecute am mers cu Andrée la o terasa care nu era prea vizitata de noi, pentru ca eram fixate pe alte 2 terase, dar am hotarat sa facem o schimbare. Si a fost o schimbare in bine, o sa mai mergem acolo de cate ori avem ocazia, preturile sunt chiar accesibile si mancarea buna. Locul perfect pentru o iesire cu prietenii, vara! 

Acum va voi arata cateva poze, hope you’ll like it!

 -love this picture

 -sweet doses from Coca Cola

 -our salad : Tuna salad

-sweet Andrée

 -My long hair (Michelle)

Mai pe seara am mers “La Fantana”, atractia Severinului, unde ne petrecem serile vara, la fel ca alte sute de oameni. 🙂

Din pacate am stat putin, caci se facuse tarziu. Am mai avut timp de cateva poze :

-me, Michelle

Andrée was wearing her sporty-chic outfit, while I was wearing:

Totul despre gablonturi accesories

-Poema sandals                           

-Random short jeans                   

 -Orsay hair accesory with feathers

  -New York shirt & Sunglasses     

Nu uitati sa apreciati pagina de facebook a blogului, Andree Michelle’s Blog.

Voi cum va petreceti zilele de vara? 

This entry was posted in Outfits, Photography and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment